معرفی بازاریابی توییتر امروزه رسانه های اجتماعی نه تنها به مردم کمک می کنند که روابط خود را حفظ کنند، بلکه تجار، دیدگاه ها، شکایات و ایده های خود را نیز ارتقا دهند. با بیش از 313 میلیون کاربر فعال ماهانه و جمعیتی جدید برای بوت شدن، توییتر یک پلت فرم عالی برای اکثر بازاریابان است. توییتر یک پلتفرم اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن نظرات یک نفر است. کاربران می توانند حساب خود را با توییتر باز کرده و نظرات خود را در قالب پیام های کوتاه پخش کنند. این پیام ها به صورت توییت شناخته می شوند. انگیزه ی اغلب بازدیدکنندگان توییتر رویداد های سراسر جهان است. با صدها میلیون کاربر و بیش از 500 میلیون توییت در روز، فرصتی عالی برای کسب و کاربرای رسیدن به مخاطبان جهانی از مشتریان جدید و موجود از طریق توییتر وجود دارد. در این نوع بازاریابی، مکالمات در توییتر درست مانند برخورد چهره به چهره شما با مشتریان در روز است. محتوای ممتاز (بازاریابی محتوا) به شما کمک می کند تا فالووران جدید را جذب کنید و در طول زمان آنها را مشغول نگه دارید، آگاهی از نام تجاری خود را ایجاد کنید و خودتان یا نام تجاری را به عنوان یک مقام در صنعت بگنجانید یا طرز فکرتان را به اشتراک بگذارید. برخی از راه های اصلی کسب و کار از توییتر عبارتند از:
  • به اشتراک گذاری اطلاعات و محتوا
  • مشارکت برای فعالیت های تبلیغاتی
  • تعامل با مصرف کنندگان
  • شبکه سازی
  • نام تجاری
  • مدیریت اعتبار
نظرتون درباره این نوشته چیه؟ عالیه بد نیست خوب نبود