معرفی بازاریابی لینکدین یا LinkedIn Marketing LinkedIn یک شبکه اجتماعی برایکسب و کاراست که در سال 2003 راه اندازی شد. این سرویس دارای 300+ میلیون کاربر در سراسر جهان است و در 20 زبان موجود است. LinkedIn اجازه می دهد تا کاربران پروفایل های خود را برای ارتباط با افرادی که حوزه و فیلد کاری یا علاقه مشترک دارند ایجاد و سفارشی کنند. LinkedIn در سال 2002 توسط رید هافمن تاسیس شد و در سال 2003 راه اندازی شد. در اوایل سال، رشد آن کم بود، اما تا پایان سال 2003 افزایش یافت. در حال حاضر، لینکدین بزرگترین پلتفرم برای کمک به مردم با فرصت های شغلی در شبکه های اجتماعی است. کارجویان می توانند مدیران استخدام را پیوسته و دنبال کنند و بتوانند پروفایل های خود را به گونه ای تعریف کنند که به راحتی کشف شوند. کاربران می توانند یک شرکت را دنبال کنند، نوتیفیکیشن دریافت کنند، کار ها و مشاغل را بوک مارک کنند، پست ها را لایک کنند و پست های دیگران را به اشتراک بگذارند و دیگران را در LinkedIn دعوت کنند. بهترین بخش LinkedIn این است که شما می توانید بازدید کنندگان اخیر خود را مشاهده کنید و مهارت های دیگران را تایید کنید. LinkedIn یک پلت فرم شبکه حرفه ای است و دارای تمام ویژگی های یک ارائه دهنده بزرگ فرصت بازاریابی است. در اینجا شما با افرادی که معنی کسب و کار را دارند، تعامل می کنید. برای فروش از طریق LinkedIn، شما باید موارد زیر را انجام دهید:
- یک صفحه کسب و کار قوی ایجاد کنید که محصولات و خدمات خود را در یک فرمت قانع کننده نمایش دهد.
- دعوت از مشتریان و فروشندگان برای فالو و توصیه صفحه شما
- دستیابی به مخاطبان خود از طریق تبلیغات هدفمند
- راه اندازی یک گروه مربوط به کسب و کار شما که می تواند ترافیک قابل توجهی را جذب کند.
LinkedIn یک ابزار رسانه ای قدرتمند اجتماعی است (بازاریابی رسانه های اجتماعی). شما فقط باید سیاست و بهترین شیوه های خود را دنبال کنید.