آنچه در این صفحه می خوانید:

اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یک رسانه جمعی توسط کوین سیستروم (Kevin Systrom) و مایک کرایگر (Mike Krieger) بنیان گذاشته شد و از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرد. این اپلیکیشن به کمک طراحی حرفه ای و امکانات جذاب، توانست کاربران بسیاری را جذب کرده و جایگاه خود را به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی، استحکام بخشد. این اپلیکیشن بر پایه اشتراک گذاری فیلم و عکس طراحی شده و دارای رابط کاربری بسیار قوی و جذابی است. به طوری که روزانه شاهد فعالیت میلیون ها کاربر در این شبکه اجتماعی و اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو های آن ها هستیم.
محبوبیت این رسانه در میان کاربران موجب شد تا کسب و کارها توجه ویژه ای به آن نشان داده و  شاهد کسب درآمدهای بسیاری از این طریق باشیم. لذا یادگیری ترفندهای اینستاگرام و تولید محتوای مناسب اهمیت بسیار یافته است.

آموزش اینستاگرام

اینستاگرام مانند هر اپلیکیشن دیگری دارای شرایط منحصر بفردی بوده و نحوه استفاده از آن نیاز به یادگیری دارد. ایجاد اکانت اینستاگرام اولین قدم برای ورود به این شبکه اجتماعی و بهره مندی از امکانات آن است. در ادامه بسته به تفکرات فردی و یا نیاز کسب و کارها، کاربران می توانند صفحه مربوط به اکانت شخصی و یا کاری خود را در حالت عمومی قرار داده و یا به دلخواه خود آن را خصوصی کنند. اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در صفحات خصوصی اینستاگرام تنها توسط دنبال کنندگان یا همان فالوورهای فرد قابل دیدن بوده اما صفحات عمومی در دسترس تمام کابران خواهد بود.
اینستاگرام برای فعالیت های شغلی افراد، پیشرفت های زیادی را رقم زده و توانسته است جایگاه خوبی در افکار مردم و نیاز های آن ها باز کند. به طوری که بسیاری از مشاغل در کنار فعالیت های حضوری خود به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز فعالیت داشته و کابران نیز استقبال خوبی از صفحات کاری و نحوه تعامل آن ها داشته اند. در این میان برخی افراد به سبب آشنایی با اصول بازاریابی اینستاگرام و جذب کاربران آن توانسته اند درآمدهای بسیاری کسب کنند که قابل تحسین می باشد. تولید محتوا در اینستاگرام و اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی، در کنار اهمیتی که دارند به راحتی قابل یادگیری بوده و می توانند موجب رشد صفحات مورد نظر شوند.

تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام

منظور از محتوای اینستاگرام همان عکس، ویدئو یا متن به اشتراک گذاشته شده می باشد که با هدفی مشخص در اختیار دیگر کاربران قرار می گیرد. در فضای کاربری اینستاگرام، شاهد بخش های مختلفی شامل پست، استوری و آی جی تیوی برای ارائه و اشتراک گذاری محتوا هستیم که هر یک از این بخش ها دارای شرایط و اصول مشخصی می باشد. توجه به اصول تولید محتوا برای جذب کاربران، می تواند موجب افزایش بازدید، دریافت بازخورد های مورد نظر و کسب درآمد بالاتر شود. لذا توصیه می شود به کمک ترفندهای اینستاگرام و تولید محتوای کاربردی صفحه و بیزینس خود را ارتقا بخشید.  

کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

حضور کابران در فضای اینستاگرام و تعامل آن ها با صفحات مختلف، موجب شده تا شاهد روزافزون صفحات کاری و فعالیت مشاغل مختلف در این شبکه اجتماعی باشیم. علاوه بر حضور کابران، آشنایی با روش های کسب درآمد از اینستاگرام و بهره گیری از این فضا، تاثیر بسیاری بر درآمد افراد خواهد داشت. علاوه بر حضور مشاغل و فعالیت افراد در حوزه هایی مشخص، نوع دیگری از کسب و کارها در این فضا مشغول به کار هستند که ویژه این فضا و اپلیکیشن بوده و نادیده گرفتن درآمدهای میلیونی آن ها غیر ممکن است. اگر با ایده های کسب درآمد از اینستاگرام و اصول پول سازی آن آشنا باشید به راحتی خواهید توانست حرفه خود را معرفی کرده و درآمد خود را افزایش دهید.

ترفندهای اینستاگرام

بخش های مختلف اینستاگرام دارای امکانات بسیاری می باشد که آگاهی و استفاده از  آن ها موجب لذت بیشتر، کارآمدی بالاتر، و همچنین برخورداری از تعاملات بیشتر با کاربران، ایجاد تنوع در نحوه ارائه محتوای مورد نظر و دستیابی به اهدافتان خواهد شد. 

نظرتون درباره این نوشته چیه؟ عالیه بد نیست خوب نبود